Τετάρτη 11 Μαρτίου 2020

τα δυο μου παιδια τ' αμετρητα και ομοια



Τουτη δω την στιγμη.... θα σταματησω και θα σας πω....
εχω εναν ολοκληρο κοσμο που φλεγεται μεσα μου
εχω τα ματια να δω και την καρδια να νιωσω το δικο σου φοβο,
ειναι το ταξιδι του 'Δυσσεα ταξιδι επιστροφης ή ταξιδι αναζητησης καινουργιας γης?

Δυσκολο να το πεις με την πρωτη ματια
 δυσκολο να το καταλβεις με την πρωτη δυσκολια !!!!
Εμενα με γεννησε μια μανα θαλασσα
 κι ενας πατερας απο χωμα και ζεστο πηλό φτιαγμενος 
μεσα μου αναμετριεται ο βυθος με τον αφρο απο το κυμα
 αμετρητα στοιχειά 
και τα δυο.....παιδια μου !!!



.... τα δυο μου παιδια τ' αμετρητα και ομοια
το ενα αμετρητος βυθος και τ αλλο αμετρητο σαν κυμα
.............

Οσες φορες τα χερια θα κουραστουν να κρατανε το τιμονι τοτες ειναι η πιο μεγαλη αναγκη,
 να 'χεις τον νου σου μην σε γητεψουν μαϊσες και τραγουδια απο σειρηνες!!!!
Αποψε ο βυθος γεμισε μ αστερια κι εγινε καθρεφτης το κυμα
που αντανακλα τον καταφωτο  τουτον ουρανο
τωρα τα παιδια μου μπορουν να ακουσουν πως σταλαζει το γλυκο νερο στις σπηλιες των βραχων οπως τα παραμυθια που 
 μπορουν γινουν αληθεια - σιγανοτραγουδαγα - 


μ' αστεροσκονη γεμισε ο δρομος της ζωης
 να τον διαβουμε με την ευχη του ηλιου του πατερα μας !!!!





ο issallos διαβάζει κομματια απο το συμπαν που κρυβει η ψυχη του
 στην τοποθεσία Issallos art studio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

γράψε κι εσύ πάνω στον αφρό του κύματος :